Mest sete League of Legends Begivenheder

League of Legends er større end de fleste af os kan forestille dig. Det online kamp spil er vokset deres fans i de millioner. Ikke kun det, når der er en League of Legends Championship begivenhed mængden af ​​mennesker, der kommer bare til spectate er tankerne boggling. Populariteten af ​​denne video spil vokser år for år, og du kan føle den smittende iver build når du ser en af ​​mesterskabet serien arrangementer.

Nordamerikanske mesterskaber

Denne sidste forår, League of Legends havde deres årlige Nordamerika mesterskabet serien finalen i Missouri. Over 10.000 fans af spillet købt billetter bare for at være en del af atmosfæren. De kom for at se nogle af deres favorit professionelle gamere spille i finalen i et spil, de elsker så dyrt.

Mens det var en stor begivenhed med stor succes, dem, der ikke kunne være der fysisk havde mulighed for at se online, og dreng gjorde de! Over 600.000 seere logget ind for at se mesterskabet serien og fejre eSport med de tusinder, der var der. Seertallet numre rival, at de traditionelle stadion sport, og det er kun forventes at vokse.

Kæmpe internationale numre

En anden League of Legends begivenhed trak i stort tal så godt. Denne vinter, VM, der blev afholdt i Sydkorea udslettede de nordamerikanske numre nemt. Efter finalen indhylles, blev det bestemt, at næsten 100 millioner seere logget på for at se de professionelle hold spille. Det er omkring to millioner flere seere end det foregående års Super Bowl!

For dem, der var heldige nok til at overvinde en billet for at se den internationale begivenhed endte med at blive en del af historien. Billetter sælges i blot timer, der lå til spillets skabere at frigive et par tusinde mere. I alt 26.000 fans var til stede ved de Sydkorea finalen.

det blot holder Growing

League of Legends ved, at de har brug for at sikre langt større spillesteder i den nærmeste fremtid i tilstrækkelig grad at huse disse mesterskaber. Hvert år de har flere fans køber billetter, flere sponsorer, der søger efter hold, og flere spillere, der deltager i eSport.

Da spillet vokser så hurtigt, League of Legends har måttet fastsætte vokseværk, der kommer med det område. Sidste år, de havde til at starte en franchise-baseret konfiguration for det nordamerikanske liga, fordi det voksede så hurtigt. Buy-in gebyr krav en del af esports historie? En kæmpestor $ 10 millioner!

Der er ingen tvivl om, at League of Legends og andre populære videospil kan være yderst indbringende. Championship begivenheder alene bringe i enorme dollars for skaberne, og toget bare bliver ved med at gå. Der er en enorm interesse for sporten ikke kun på sponsorering side, men på ventilator og gamer side også. Næste forår, League of Legends planer om at få deres årlige mesterskaber stateside. Det vil være spændende at se seertallet og fremmøde numre rulle ind for det. Der er ingen tvivl om, vi vil være venstre målløs.