Hvorfor Er League of Legends Ubalanceret?

League of Legends er et online kamp spil, der først kom ud i 2009. Siden da har det helt sikkert levet op til sit navn. Videoen Spillet er legendarisk blandt gamere, og skabere hævder millioner af brugere logger ind på League of Legends hver måned. Det har en flair for fantasi, konkurrence, og fantastisk billedsprog samlet i én velafrundet pakke.

Nerfing og polering

Spillet er i konstant forandring og udvikling. Enhver, der spiller det ved, at tingene ikke forblive det samme for længe. Hvis du spiller en mester, kunne det være godt for en kamp, ​​men ikke nødvendigvis den næste. Champions rutinemæssigt svækket og styrket som tilføjer til dynamikken i spillet. Dette kaldes nerfing og polering. Mens dette oftere end ikke bidrager til sjov af videospillet, er der stadig problemer, at ændringerne kan oprette. Det største problem er at skabe et ubalanceret spil.

Nogle gange, en League of Legends hold kan blive drevet til det punkt, at det er for meget. Når du spiller, du oplever en form for leg kaldet meta. Dette betyder en type spil er at foretrække frem for andre, fordi dens magt. Til gengæld er det sådan det overvældende sker. Buffed Champions er meget magtfulde og kan forårsage modstandere til at gå i stå i deres spil. Dette medfører i ubalance i den sag, der er et varmt emne for debat. De buffed Champions derefter bliver uspillelig indtil kalibreringen er udført af spillet beslutningstagere.

Dynamisk Gameplay

Dette virker også den anden vej rundt også. Et svækket, eller nerfed, spiller bliver udelukket fra at slaget, fordi det ikke er stærk nok til kamp, ​​selv de regelmæssige Champions. League of Legends skabere med vilje kalibrere deres spillere, så spillet ikke bliver stillestående. De mener, at hvis du spiller den samme mester i hver kamp, ​​gameplayet bliver forudsigelig og kedeligt. Polering og nerfing skaber et stadigt skiftende miljø, der er beregnet til at skabe lige vilkår.

Selvfølgelig er disse rekalibrering ikke perfekt og kan forårsage alvorlig ubalance af en kamp, ​​der hurtigt ender eller bliver uspillelig. Det er irriterende, men League of Legends mærke fordelene langt opvejer risiciene. Når de frigiver patches, er det klart, at de ikke har nogen planer i at stoppe den konstante forandring af Champions. For eksempel kan en nylige løsladelse af en Champion, Zoe, skabte en masse kaos i spillet. Hun er en meget nøjagtig snigmorder med enorme antal, når det kommer til spil. Hendes amped op garanteret persona en høj drab, men dem, der spillede mod hende havde nogen chance for at kæmpe tilbage. Det tog næsten en måned for hende at blive nerfed.

Uanset hvad dine følelser er om League of Legends, du nødt til at indrømme det aldrig bliver gammel til at spille. Den konstante forandring af beføjelser Champions skaber en interessant dynamik, der giver energi i spillet. Der er aldrig et kedeligt øjeblik med denne video spil, og det ser ud League of Legends skabere som det på den måde.

Check out our LoL boosting and LoL Smurf Account services now